BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 15, 2011

st0ry 0f my lyfe with chingus!!!

okay..n0w stop ab0ut korean for awhile!!!!!
whatever it is...my taemin,hae n y0se0b..olweyzz in my mind...
move to my beloved chingus!!!!
mmg diorg daebak laa!!!!!
chingus..na d0m0-d0m0 saranghae!!!!!
okeyh..in egypt..i live with my 8 beauty chingus!!!!!!
wh0?????
guess wh0????
okeyh 1st~my special roomate:myra wan!!!
<3 sorry!!!if my bising in this room make u rase arghhhh!!!!
bisingnye budak nie...smpai ak nak study xleyh..
h0pe u d0nt think so...
okeyh..m0ve t0 che humaira aisyah..my chingu yng kiut miut...
selalu kene sindir ngan kite kan????
h0pe u d0nt mind with my sindiran!!!!hahhahaha
then my walkway mate!!!!
miss umirah~opsss i mimpi u nikah semalam...
the only one who kn0w my secret terlebih bnyak n mula laa nak sindir ak~
the next 0ne is mira muluk!!!!
a pers0n yang manyak-manyak kasik nasihat kat saya!!!!!
huhu=)

lalalallalala...
not end yet!!!!!
my sweet duyung slim manis!!!!!
h0pe duyung c0meyl sokmo...d0nt curi my namja chingu ek!!!!
my blurr chingu!!!!
0pp~~~~the excited 0ne with new bl0g~~~~~~~
sbb die i bkak blik this bl0g!!!!!

the firfy~fatihah!!!!
ommmmoooo!!!!!ur room daa lawa skunk..nak lintas i ker?????
pling ayu kat umah!!!!hahhahahahah
the last 0ne~our raisah!!!!cik bihah k-on...
huhu....the 0ne yng selalu cri mat lutfi untuk didld!!!!

okeyh..our midsem exam is around daa corner...
h0pe we ols prepare urself!!!!
d0n't naughty2 ek...
n n0 more games or k0rean wave dekat nak exam nie...
we must struggle for MUMTAZ for ols....
so chinguss...lets chaiyyyoooooookkk together!!!!
aja-aja fighting!!!!!!!

to my beloved taemin:dun worry!!!!i will never forget u!!!!


last but not least~Allah pliz help us t0 achieve ur dreams!!!!!


this ols my chingu!!!
termasuk si peminat setia hyuk jae~kak sya!!!!

0 comments: